wtorek, 30 listopada 2010

Wymarzona pościel....

Pewna Mama pewnej Dziewczynki wymyśliła pościel do kołyski.
Pościel dla lalek w tejże kołysce.
Miała być trochę stylowa, taka kołyskowa no i.... jak prawdziwa, a więc ma być poduszka, kołderka, zdejmowane poszewki... no i...  materacyk koniecznie jak to w prawdziwej kołysce czy łóżeczku :)






Aż Zającowa przyszła "przymierzyć się".... no bo też taką by chciała ;-)



Zresztą nie tylko Mama Dziewczynki, Dziewczynka i Zającowa marzą o takiej pościeli,
ja też.....
I już wymodziłam poduszkę z moimi monogramami. Poduszka taka prosta z najprostszych...


Ale za to o takich monogramach marzyłam....



Pozdrawiam gorąco :)))

9 komentarzy:

Bree pisze...

I mi tez zachcialo sie mie taka posciel :) Pieknie, jak zawsze wszystko dopracowane w kazdym calu, a kroliczka swietna, pozdrawiam

llooka - K a r o l i n a pisze...

Ależ śliczności! Sama bym buchnęła w te miękkości! Pani zającowa super! Ja swoją pościel to chyba na stare lata dopiero wyhaftuję;)
Ciepełko ślę!

Dagi Mara pisze...

Az mi oddech zabralo! No cudo! Pieknie to zrobilas. I ta poduszka z ta falbana.... no takie skandynawskie klimaty... pieknie!
Juz sie ciesze!!! :)))

Dagi

IVONNA pisze...

Piękna pościel! Dopisuję się do listy marzycielek...w takiej pościeli to śnią się chyba tylko bajkowe sny.
Pozdrawiam cieplutko:)

Calypso pisze...

Cudo!!! Po prostu cudo!!!

Renata pisze...

Bree, dziękuję za miłe słowa.
Llooko, gdyby nie mój cudny sprzęt pewnie też dopiero na stare lata spróbowałabym haftować.
Dagi.... ja też uwielbiam takie skandynawskie klimaty, no... poza moimi najbardziej ulubionymi... francuskimi ;-)
Ivon, no jasne po to robi się taką pościel, by nie śnić koszmarów ;-)
Calypso, ogromne dzięki za odwiedziny.

Bardzo się cieszę, że podoba się Wam Zającowa, powstała już dość dawno i jakoś nie chciała zapozować, dopiero z tą minipościelą :)
Ściskam Was mocno :)

Dag-eSz pisze...

Fajny pomysł i wykonanie :)))
tak starociowo - jak lubię :)

Qra Domowa pisze...

zaczynam miec sny na jawie.....ta pościel jest wybitnie piękna......zaczynam na takowa chorować.......uuuuuuuuuuuu

Lady D pisze...

Mmmm jaka pościel!marzenie-tylkośnić cudowne sny :)i jeszcze pościel dla...lalek oho ho.
Bardzo podoba mi sie haft xxx na pościeli dla lalek-czy mogłabyś się nim podzielić?