czwartek, 10 stycznia 2013

co na łóżko

Oj, łóżkowo u mnie ostatnio. Ale to wcale nie z powodu lenia, choroby czy innej przypadłości. Tak już krążę w swoich produkcjach pomiędzy łóżkiem, stołem i oknem :)
Tak więc dziś na łóżku czarno na białym, a na tym wszystkim gigantyczna narzuta biało-szaro-czarno-musztardowa. Znów rozmiar 260x260 cm, uffffff. A tę szarość kocham do upadłego. Fantastyczny odcień, fantastyczna tkanina.
I niestety został mi już tylko jeden kawałek, na narzutę dla synka, bo już niedługo pokażę jego pokój.

A pościel to dwie poduszki 50x60 i kołdra 155x205 zapinana na niciane guziki. I bawełna taka jak lubię szeleszcząca, mięsista, gruba, układająca się jak prawdziwa pościel.


Pozdrawiam serdecznie i idę przygotowywać kolejne łóżko do pokazania :))




30 komentarzy:

Avrea pisze...

ale Ty masz piekne te łóżka ;)az chce sie poleżeć :)
pozdrawiam
Ag

Ailla Art pisze...

bardzo mi się podoba to połączenie szarości i żółtego:)

Scraperka pisze...

bardzo ładna pościel i ta narzutka jaka optymistyczna:)))
uściski

monique pisze...

Reniu ja nie wiem jak Ty dajesz radę z tak dużymi formami :) Ja jakoś ich szyć nie lubię :)) Ściskam mocno i życzę dalszej owocnej pracy !!

Gucialoveskids pisze...

Przepiękna narzuta.Nie wiem jak ty to robisz,ale uwielbiam u ciebie wszystko.smak twój uwielbiam.

Elis pisze...

Chcialabym kiedyś uszyc taką narzutę, ale jakos boję się za nia brać :-(

Cat-arzyna pisze...

Pozostaje mi tylko westchnąć , bo moje ręce nigdy czegoś takiego nie wyprodukują , szkoda :(

Silviage pisze...

a u Ciebie zawsze najpiękniej... :)
zapraszam do mojego konkursu z KISS IN THE RAIN :) Można wygrać biżu :)

Marina-firany pisze...

Jak widzę takie dzieła, to też sama ubolewam nad moim brakiem fachu w rękach, jednocześnie zazdroszcząc wykonawczyni wspaniałego talentu.

bajowka pisze...

Narzuta jest cudowna;) Pozdrawiam cieplutko

Renata pisze...

Dzięki Ag. Bardziej lubię ubierać łóżka niż.... siebie ;-) ot, takie skrzywienie :)))

Uściski

Renata pisze...

No właśnie taki fajny kontrast, też mi się bardzo podoba.

Pozdrawiam

Renata pisze...

Dzięki Aniu :)

Renata pisze...

He he.... ręce bolą, bo to grzmot i ciężkie.... i w czasie pracy też używam słów na różne litery, ale jak potem widzę efekt - jestem z siebie bardzo zadowolona.

Ściskam monique

Renata pisze...

Dzięki Guciu, jak miło czytać takie słowa :))))

Pozdrawiam serdecznie

Renata pisze...

Elis, zacznij od mniejszego formatu. Ta jest naprawdę ogromna.

Pozdrawiam

Renata pisze...

Kasiu, nigdy nie mów nigdy ;-) jak się zrobi pierwszy patchwork to chce się dalej i dalej.... zresztą jak z wieloma rzeczami rękoczynowymi :)

Ściskam Cię

Renata pisze...

Dzięki, cieszę się i dzięki za zaproszenie. Zaraz zajrzę :))

Pozdrawiam

Renata pisze...

Marina ja cały czas się uczę, poznaję, szukam, zgłębiam, zastanawiam, wymyślam. Jestem amatorem, ale szyć uwielbiam. Tkanina to wspaniały 'budulec' fajnych rzeczy.

Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za miłe słowa :)

Renata pisze...

Dziękuję i ściskam :))

Anonimowy pisze...

CUDA CUDEŃKA TU U CIEBIE :) POZDRAWIAM.

anielka29 pisze...

Renatko piękne są twoje wyroby, cudeńka :)
Czy zdradzisz gdzie można kupić taka bawełnę na pościel ? Nabrałam ochoty aby sobie taką uszyć - choć w szyciu stawiam pierwsze kroki, wciąż się uczę .Mam nadzieję iż kiedyś też będę szyć tak jak ty .
pozdrawiam serdecznie

wdomuujagi pisze...

Kolejne piękne prace.
Uściski jaga

Renata pisze...

Dziękuję za miłe słowa :)

Tkaninę na pościel możesz kupić u mnie, pisz na maila biuro@domartystyczny.pl

Renata pisze...

Dziękuję Kasiu :))

Pozdrawiam

Renata pisze...

Dziękuję jago i ściskam!!!!!

Anonimowy pisze...

Piękna ta narzuta w paski... Czy będzie ją można kupić u Ciebie w sklepie?
Pozdrawiam i dalej oglądam te wszystkie cudeńka...:)

Renata pisze...

Ta była robiona na zamówienie. Można zamówić taką lub podobną.

Pozdrawiam i dziękuję

fotografia ślubna poznań pisze...

Poduszki mi się podobają, mogła byś zrobić taką, z wzorem góralskim?

drukarnia warszawa pisze...

Lubie takie klimaty, szkoda tylko, że takie poszewki są dosyć drogie :/